czwartek, 11 lipca 2013

Nadszedł czas powiedzieć dość...

Przez niecałe dwa lata prowadziłem tego bloga i nadszedł czas, kiedy muszę (z dużym smutkiem) napisać, że nie mogę już go dłużej prowadzić. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że osiągnięcie biegłości w analizie spółek nie jest dla mnie absolutnie najwyższym priorytetem. Jest nim edukacja w zakresie programowania i zapewne jak każdy student przeżyję ciężki szok licząc całki i pochodne. Nie muszę chyba dodawać, że posty wtedy nie pojawiałyby się, albo byłyby kiepskiej jakości. Czeka mnie pracowite 3.5 roku, chociaż niestety nie wszystko poszło po mojej myśli. Nie porzucam inwestowania całkowicie, o nie! Nadal karmię swoją rodzinę i przyjaciół opowieściami o setkach tysięcy złotych, które zbiję na inwestowaniu:-) Jednak blog to dodatkowa godzina, albo dwie pracy, która będzie mieć mniejszy wpływ na moje życie. Nauczyłem się kontrolować swoje błędy, dlatego bata w postaci moich czytelników potrzebuję już w znikomym stopniu. Dlatego jeśli nie "polubiliście" mojego profilu na facebook'u, to zróbcie to teraz. Sporadycznie dodam tam info na temat tego, co robię w zakresie inwestycji. Blog oczywiście zostawiam, byście mogli uczyć się na mojej ignorancji i błędach.Kim będę za 3.5 roku? Jeśli wszystko pójdzie tak, jak sobie obmyśliłem, będę inż. Robert Galewski, jednak chcę, aby moje faktyczne umiejętności wykraczały daleko poza papierek z uczelni. Smutne, ale i uczciwe jest to, że nie każde studia dają dobre szanse na prace. Staram się to zrozumieć, by szok przeżyć tylko przy liczeniu całek, a nie przy szukaniu pracy po zakończeniu edukacji.

Dziękuję ponad dwustu osobom (albo robotom spamującym:-) za codzienne odwiedziny. Jeśli w jakiś sposób mój blog poprawił wasze postrzeganie inwestycji, motywacji, czy edukacji - napiszcie maila, albo zostawcie komentarz. Przyznam, że spora liczba moich czytelników wywarła na mnie duże wrażenie. Dziękuję:
- Adamowi Tulejko - za setki pomysłów na programy użytkowe, oraz za wspólne analizy zachowań prezesów,
- Albertowi Rokickiemu - za wspólne poszukiwanie drugiej Nokii,
- Tobiaszowi Malińskiemu - za wyjaśnienie wielu rzeczy związanych z finansami,
- Bartłomiejowi Zielińskiemu - za przyśpieszenie tempa czytania ze 194 słów do 456,
- Tajemniczemu użytkownikowi podpisującemu się pseudonimem "AN" - za tony wskazówek i wytknięcie wielu niepotrzebnych błędów,
- Radkowi Chodkowskiemu - za wspaniały blog na temat analizy technicznej, której swoją drogą nadal nie rozumiem:-),
- wszystkim autorom setek maili z pytaniami.

Mam nadzieję, że nie będziecie za mną płakać:-) Ja za Wami być może...

58 komentarzy:

  1. Szkoda, że kończysz przygodę z blogiem, ale jak najbardziej rozumiem Twoją decyzję. Naprawdę lubiłem czytać Twoje wpisy.

    Pokazałeś, że już w tak młodym wieku można mieć znaczną wiedzę w zakresie inwestowania oraz analizy fundamentalnej i dałeś mi wiarę, że jest to osiągalne :) I, co równie ważne, potwierdziłeś swoje metody wyborem CDR, który w ciągu roku wzrósł ponad 100%.

    Mam nadzieję, że może raz na jakiś czas znajdziesz trochę czasu i może dodasz jakiś wpis. Dziękuję Ci za przekazaną wiedzę i życzę powodzenia na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że podejmujesz taką decyzję. Lektura Twojego bloga to prawdziwa przyjemność i mam nadzieję, że jeszcze zatęsknisz za jego pisaniem. Mam nadzieję, że dalej będziesz się rozwijał jako inwestor. Bycie programistą jest fajne, ale bycie programistą ze specjalistyczną wiedzą z innej dziedziny to jest moc i szansa na stworzenie naprawdę fajnych rzeczy. I tego Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze ze smutkiem obserwuję takie zdarzenia, gdy coś dobrego znika z rynku, szkoda zamykać ciekawy blog...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z przedmówcami, zawsze przykro jest patrzeć jak kolejny blog umiera.

    Jednak całkowicie Cię rozumiem, sam zmagam się z codziennym brakiem czasu. Mam masę pomysłów na nowe wpisy, jednak to wszystko wymaga mnóstwo czasu!

    Niestety ale są ważniejsze rzeczy, jak choćby praca czy rodzina. Nie każdy może sobie pozwolić na rezygnację z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Paweł
    CDR wzrósł o 100%, a PBG... sam wiesz:-) ale to już dawne czasy, już drugi raz chyba nie popełnię aż tak idiotycznego błędu. Wpisów raczej dodawać nie będę, ale coś tam krótkiego na pewno ćwierknę na facebookowym profilu.
    @adaqus
    po miesiącu od matury wpadłem na pomysł programu, którego nadal nie porzuciłem, więc nie zamierzam porzucać inwestowania. Przecież wystarczy jeden dobry program, by się wybić i na zawsze trafić do jakiejś tam elity:-)
    @Saminwestuj
    Po prostu - dzięki:-)
    @Droga_do_własnego_m
    Zrezygnować z rodziny na rzecz bloga to byłaby to dopiero ciekawa sprawa;-p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki, dobra robota.

    Powodzenia chlopie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje kolego,

    Pozdrawiam,

    KSCM

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja również Ci Robert dziekuję za ciekawą konwersację i cieszę się, że mogłem choć trochę pomóc :) Teraz Twoje studia przejdą Ci dużo łatwiej.

    No i życzę dalszych sukcesów biznesowo-inwestycyjnych oraz ciągłego rozwoju, bo to dziś cenniejsze niż srebro i złoto :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Programowanie to fajna sprawa i całkiem popłatna jeśli jest się w tym dobrym :) Także życzę powodzenia na nowej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że jednak robisz sobie przerwę wakacyjną, a nie całkiem rezygnujesz;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto się rozwijać, a nie stać w miejscu, a Ty się rozwijasz i nawet jeżeli kosztem bloga to dobrze - jeśli robi się wszystko jednocześnie, to przecież nic nie robi się dobrze;-) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog. Szkoda że autor już zakończył pisanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego pisał zaczął się uczyć do matury i skończył z blogiem z powodu braku czasu, może coś skrobnie jak już będzie na studiach bo też lubiłem go czytać .Chyba że zrezygnuje z inwestowania to wtedy ten blog przejdzie do archiwum ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że odesłałeś, bo miałeś bardzo fajne posty :( Myślałam, że może przy okazji polecisz mi porządne ubezpieczenie oc... No ale życzę udanego programowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za wszystko, życzymy powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że to już koniec, dziękujemy i szczere GOOD LUCK! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za wszystkie posty. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia i dzięki za wszystkie ciekawe posty

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć nie udzielałam się zbytnie o Twoim blogu to przeczytałam go prawie całego. Był świetny wiec dzięki wielkie. No i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za świetne posty, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, ale dzięki za wszystkie wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za wszystkie wpisy i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda że już nie piszesz bo na bloga trafiłem dopiero dzisiaj jednak poziom był wysoki, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielka szkoda, że nie ma nic nowego ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda że autor już nie piszę bo bardzo ciekawie na rynku

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda bo rynek teaz bardzo ciekawy faktycznie

    OdpowiedzUsuń
  27. no w ostatni kwartal mozna bylo zarobic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pożyteczny blog, wiele się tu nauczyłem, szkoda że autor nie ma już czasu, ale rozumiem tą trudną decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że autor nie powrócił do pisania :) przypominam sobie teraz jak pierwszy raz na niego trafiłem parę lat temu - dobry fachowiec

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopiero teraz trafiłem na Twój blog i muszę przyznać, że szkoda, ale w życiu tak bywa :] Pozdrawiam.

    http://terminalowo.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ehh wielka szkoda, że dałeś sobie spokój, w internecie jest masa niepotrzebnych informacji a takich blogów brakuje, pozdrawiam.

    adwokat berlin

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielka szkoda ;/ Ale dzięki za dotychczasową pracę, może ktoś polecić podobny blog ?

    kredyty dla firm łódź

    OdpowiedzUsuń
  33. Wróciłem tu po latach mając nadzieje, że znowu zobaczę jakiś Twój nowy post. Niestety, chociaż sobie wspomnienia odświeżyłem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że skończyłeś pisać bloga bo można tutaj znaleźć sporo ciekawych informacji ale masz konkretny powód. Mimo to, mam nadzieję, że powrócisz do pisania za jakis czas i jeszcze nie raz przeczytam Twój artykuł. Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i muszę stwierdzić, że bardzo konkretne i ciekawe artykuły tutaj zastałem. Powiem szczerze, że zasmuciłem się tym wpisem o zakończeniu przygody z blogowaniem. Niemniej jednak jest to Twój wybór a studia zabierają sporo czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Wielka szkoda, że już nie prowadzisz bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet nie wiesz jak mi przykro, uwielbiałem Tówj blog.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mnie zasmuciła ta wiadomość, bo bardzo lubię Twojego bloga. Jakiś czas tutaj nie wchodziłem i nie spodziewałem się takiej informacji. No cóż, mam nadzieję jednak, że na niedługo wrócisz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie również zasmuciła informacja, że przerwałeś pisanie bloga. Niemniej jednak czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem trzeba z czegoś zrezygnować aby móc poświęcić się innej ważnej rzeczy. Życzę powodzenia i powrotu do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Studia wymagają poświęcenia i niestety nie każdy ma czas na prowadzenie bloga w tym samym czasie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tutaj wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda bloga, bo było co poczytać i co najważniejsze - pisane lekko i rzeczowo. Dzięki i może jeszcze kiedyś wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  43. Wiele przydatnych wiadomości:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Trochę szkoda ale czasem trzeba zrezygnować z czegoś na rzecz drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobry wpis, napewno będę do niego wracał.

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda tak dobrego bloga, że już się nie rozwija. Ale dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny blog szkoda, że nieaktualizowany.

    OdpowiedzUsuń
  48. Wytrwałości i powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak w życiu bywa, że jedno się kończy a drugie zaczyna :) Ja jednak myślę, że gdy wszystko się uspokoi na pewno wznowisz pisanie ale teraz życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szkoda, bo pisanie naprawdę szło Ci świetnie. Mimo to, jaka jest sytuacja, myślę, że kiedyś na pewno tutaj powrócisz. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  51. No co by nie mówić była to bardzo dobra strona / wartościowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. W każdym poście można było przeczytać wiele ważnych informacji. Czekam z niecierpliwością na powrót. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń